Monday, November 8, 2010

*Minggu Final EXAM

?.11.2010
Sekarang pukul 3.32pm,aku baru habiskan final exam :)so dah merdeka la aku,hehehe,
dalam minggu exam ni parents aku tak ada sebab pergi menunaikan haji,so sunyi la skit rasanya,
pada awal minggu nak exam aku kenal seorang gadis,bagi aku dia memang baik,cantik,peramah,sejak akhir2 ni aku jarang gunakan telefon,sejak kenal dia aku selalu gunakan telefon,:)aku selalu gak telefon dia,sembang dengan dia,melawak,kira seronok la bila cal dia,


Kiranya bila ada dia,ada la orang yang teman aku,hilang la rasa sunyi aku,(lawak plak ayat aku ni),bila ada dia semangat gak la nak jawab exam,dia pun exam,so mula2 selalu la cal,bila masing2 dah sibuk jarang cal,aku pun kena faham tak boleh cal dia selalu takut ganggu,

Tapi sekarang tak tau la nak cakap macam mana,aku suka dia ke?tapi dia suka aku ke?tapi aku rasa orang macam dia mesti dah ada BF,kalau tak de pun mesti ramai perminat,so sekarang aku just berkawan sahaja,dia pun tak kan pandang laki macam aku kot,hehhee,biasa la lumrah dunia,

Tapi tak pe"lelaki yang baik utk perempuan yang baik"
HAHAHHAA :)

No comments:

Post a Comment