Wednesday, May 25, 2011

*Praktikal

26.5.2011,khamis

Sekarang aku dah start praktikal sebab company  aku minta masuk awal.its ok for me:)
nama company aku JIS Analysis (M) Sdn.Bhd.Company aku ni bahagian designer piping for oil gas,agak mencabar lagi bagi aku kena belajar about piping ni.banyak benda yang aku tau.Aku sebenarnya suka autocad but company aku ni just suruh aku buat kerja mencari piping and makeup support.bosan doe! tapi takpe la.mungkin aku baru lagi.dia bagi kerja senang.hehehe.
First day aku masuk memang tak tau apa laa.tengok orang lain busy buat kerja,aku dduk depan komputer aku je.urghh!bosn kot.but sekarang aku dah ada kerja yang dipertanggungjawabkn :) its new for me.hahaa.so aku harap2 boleh la bertahan sampai bulan 12 nie,serius aku risau tak boleh tahan.tapi ada senior aku dah merantau jauh sebab kena pergi site.aku harap2 boleh la gak jalan jauh.hahaha.

Sebenarnya aku tengah kerja.sajer mengulat.hahaa.kerja dah setel.nanti lepas lunch kena buat kerja lagi.so sampai sini sajer laa.bye.salam :)

No comments:

Post a Comment