Tuesday, August 10, 2010

*Bermulanya Bulan Ramadhan

10 0gos 2010
Hari ini adalah hari yang paling memenatkan,kelas start pada 10.30am sehingga pukul 6.30pm,last sekali masuk bengkel kimpalan,ada 3 projek yang kena buat,2 dah siap tinggal lagi 1,projek yang lagi 1 ni agak susah la,tapi aku akan cuba buat yang terbaik,harap2 full mark,HAHAHA

Esok dah start puasa,so kena la bersahur tapi aku tak tau lagi nak bersahur kat mana?kedai yang ada pun kedai mamak je la,sekali dua kedai mamak ok lagi,tapi takan la sampai sebulan nak bersahur kat kedai mamak,urghhh!kan best kalau bersahur dekat rumah family,dapat makan sedap2,

Untung la kawan2 aku yang ada awek,siap awek masakan lagi,perhh!!best gilerr,Bila masa aku akan sampai??HAHAHAHAHA,

Midnight rancang nak pergi tengok movie,cerita AVATAR,tapi tak comform lagi laa,harap2 kengkawan jadi la tengok,ramai orang kata bestt siutt,

Ok la,nak pergi terawih,SALAM,

2 comments:

  1. wahhh sape yg awek htr sahur tue????untung ler miker..mcm nie lah wyg tak ajak pun...huhuhu wehh abg paann bulan pose nie sahur dia bukak

    ReplyDelete
  2. budah rumah aku la,hahaha,ala ko bukan blh kluar malam,jauh kot nk g sana,mlas2
    hahha

    ReplyDelete