Saturday, August 21, 2010

*Menunggu

21 ogos,05.20pm,
salam,
Hari ini dah masuk 11Ramadhan,rasa sekejap,alhamdulilah aku tak ponteng lagi,kadang2 tu memang rasa tak larat,sebab banyak kelas then ada bengkel,bengkel kimpalan plak tu,perhhh memang rsa dahaga la,tapi aku still blh tahan,baikan aku,hahaha:)

Bila time berbuka je,member aku sernok je kos dapat makan dengan gadis diaorang,perhh kadang2 jeles gak,masa aku bila la akan tiba,huhuhu:)kadang2 teringin gak,hehehe:)

Ada satu awek ni,baru kenal2 kat facebook,bagi aku dia ok la,bak kata orang sejuk mata memandang,hehehe:)
dia stay perak gak,muda dari aku dua tahun,kira ok laa,tapi aku tak berapa pandai nak mengayat nie,tapi aku akan cuba la,kalau dapat ada la jodoh,kalau tak dapat maknya tak de jodoh,hahaha:)
arap2 dapat la,AMIN,

Sekarang aku ada kat rumah family,seronok la dapat berbuka dengan family,I LOVE MY FAMLY,semua family aku akan sentiasa bahagia,AMIN,hehhe:)
ok la,ada hal skit,bye2..:)

1 comment:

  1. hahhaah ayt nak top ahh kau...
    sila2 ayt chaiyokkkk haha..klakar lah kau nie

    ReplyDelete