Thursday, August 12, 2010

*Seharian

Khamis,11.40am,
Subuh tadi aku tak bangun sahur sebab tak terjaga,member aku pun tak terjaga,last2 dua2 x sahur,hahha,aku dah set jam tapi jam x berbunyi,wt*,hehehe:).Pagi tadi kelas tek.bahan,masuk dewan tapi econ rosak,
perhh..memang panas la dalam dewan,dah la bercampur kelas,memang ramai la dalam kelas,
lepas habis kelas ingat boleh rehat,tapi lec bantai nk wat kelas awal then tiba2 ada kuiz,memang aku jawab ikut suka je la,member aku lagi gilerr!smpai x hantar quiz,pandai sangat la tu,HAHAHA,


Tadi waktu kelas agama lec buat hafazan plak,nasib baik la senag je,lepas ni knl la hafal DOA JENAZAH plak,panjang tu,huhuhuh:(..Hari ni mood aku rajin,so tadi dapat la sembahyang kat masjid,sejuk jer,boleh la hari2 sembahyang kat masjid,selesa skit,hehehhe:)

Tadi aku ikut la member aku g bazar,memang penuh la,aku pun tau nak beli apa sebenarnya,main ikut je,last2 aku just beli air je,then pergi buka kat kedai makan,HAHAHA,segan je bawak air dari
bazar,mjnta cawan kosong plak tu,HAHAHAHA,

Mata dah menagntuk,buka tutup,buka tutup dah,HAHAHA,nanti klau lambat tido,sahur tak terjaga plak,k la,bye2,salam,SRLAMT BERPUASA K,jahgan ponteng2.

No comments:

Post a Comment